U cuntrollu di l'energia periculosa 3

Altre esigenze di gestione di LOTO
1. Lockout tagout deve esse realizatu da uperatori è uperatori stessi, è assicurà chì serratura di sicurità è segni sò posti in a pusizioni curretta.In circustanze spiciali, s'ellu aghju difficultà à chjuderaghju, aghju da qualcunu altru ch'ellu mi chjudarà.A chjave di serratura di sicurezza deve esse guardata da l'operatore stessu.

2, l 'usu di serratura di sicurità, deve esse attaccatu cù a serratura "periculu, pruibisce u funziunamentu" segnu avvirtimentu, serratura deve esse appiccicatu.Sutta circustanze spiciali, cum'è a valvula di taglia spiciali o switch putenza ùn pò esse chjusu, dopu à cunferma è appruvazioni scritta, solu un signu avvirtimentu pò esse appiccicatu senza serratura, ma altri mezi ausiliari avissi a ièssiri usatu a scuntrà i bisogni equivalenti à serratura.

image11

3. Prima di u funziunamentu, tutti i participanti in u funziunamentu deve cunfirmà chì l 'isolation hè in locu è u Lockout tagout hè statu purtatu, è cumunicà cù persunale pertinente in tempu.Lockout tagout deve esse mantinutu durante l'operazione, cumpresi i cambiamenti di turnu.

4. Per assicurà a sicurità di u funziunamentu, uperatori ponu dumandà isolamentu supplementu è Lockout tagout.Quandu l'operatore dubbita l'efficacità di l'isolamentu è u chjusu, ellu / ella pò dumandà chì tutti i punti di isolamentu sò testati di novu.
5. L'impiegati ùn sò micca permessi di eseguisce a prucedura di Lockout Tagout, salvu ch'elli sò stati furmatu è autorizati da u so dipartimentu.


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019