I primi 10 comportamenti sicuri di LOTO

Una serratura, una chjave, un travagliadore
1.Lockout tagout basu significa chì ogni individuu hà "cuntrollu tutale" nantu à a serratura di a macchina, l'equipaggiu, u prucessu o u circuitu chì riparà è mantene.

Persone autorizate / affettate
2. U persunale autorizatu deve capisce è puderà implementà tutti l'aspettu di a prucedura di serratura / lista.E persone affettate deve capisce è rispettu Lockout tagout è ùn deve micca pruvà o move Lockout tagout usatu da altri.

Formazione efficace
3. Understanding di rispunsabilità serratura, prucedure, i metudi è esigenze vene da Training Lockout tagout efficace.A cunniscenza acquistata da a furmazione hè incarnata da a pratica di campu / operativa.

cpx

U strumentu ghjustu

6.Un inseme spiciali di arnesi hè necessariu, cumpresi chjave, serratura, dispusitivu di serratura multi-serratura, tag rossu è tag shift.

I metudi alternattivi
7. Complete Lockout Tagout hè sempre a prima scelta.L'istituzione di metudi alternativi deve esse basatu annantu à a valutazione di risichi di e macchine, l'equipaggiu, i prucessi è i circuiti.

A valutazione di u risicu
8. A valutazione di risicu hè utilizata per scopre e cundizioni più sicure per una operazione individuale.A valutazione di u risicu deve include l'identificazione è l'implementazione di misure di cuntrollu in modu chì l'altri requisiti regulatori ponu esse soddisfatti.

Turnu o cambiamentu di persunale
9. U tempu massimu permessu per ogni Lockout tagout hè u più corta di un turnu o a fine di u compitu.Hè impurtante per assicurà a integrità di u protocolu Lockout tagout usendu direttamente Lockout tagout handoff, serratura transizione, o altri mezi apprupriati.

LOTO per l'azzioni cuntrattuale
10. Cumpagnia cima in giru: Un rapprisentante cumpagnia auturizata hè designatu à fà a prucedura Lockout tagout.À questu tempu, u persunale di serviziu esternu o l'imprenditori appiccicaranu u so propiu Lockout tagout à u listessu dispositivu di rimozione di energia chì hè digià chjusu da u rapprisentante di a cumpagnia è riparà.


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2021