Pruduzzione di sicurità -LOTO

U 2 di settembre, a cumpagnia di Qianjiang Cement hà urganizatu l'educazione è a furmazione di sicurezza "a prima di vita, a vita prima", u direttore di a cumpagnia Wang Mingcheng, u capu di ogni dipartimentu, u persunale tecnicu è l'impiegati di prima linea, i contractors è un totale di più di 90 persone. assiste à a riunione.

"Hè statu trovu chì a prucedura di Lockout tagout ùn hè statu implementatu durante l'operazione, è a bocca di a piattaforma mancava di zipper di sicurezza".À a riunione, u sgiò Wang hà fattu una interpretazione dettagliata di u prucessu di l'accidentu è di e cause basate nantu à i dui accidenti di l'impiegati recenti di a cumpagnia, hà invitatu i partiti à riflette nantu à e lezioni purtate da l'accidentu, è hà fattu tutti i quadri è l'impiegati "piglià avvisu" .U mumentu sobria cunniscenza di a premessa di a pruduzzione sicura hè u rispettu.

Ellu sottolineatu chì l'area di u travagliu di cimentu, l'area minera, a produzzione di u gruppu di tecnulugia di béton bituminoso di i trè dipartimenti deve rinfurzà a pattuglia di ogni ghjornu, l'ispezione nantu à e strutture chjave di sicurezza regiunale, per rializà e misure di cuntrollu di risicu, rinfurzà l'educazione di sicurezza è a furmazione di l'impiegati. migliurà a cuscenza di sicurità di l'impiigatu è esige chì tutti i travaglii in casa prima, devenu à i risichi di sicurità cumpleta, per assicurà chì e misure di sicurezza in u locu in tempu.

Ogni dipartimentu, ogni postu, ogni impiigatu à varii gradi, direttamente o indirettamente affettanu a sicurità in a produzzione, a sicurezza di a produzzione, tutti sò un rolu di primura, senza persone, quadri dirigenti à tutti i livelli per mobilizà l'entusiasmu è a creatività di u persunale, furmate "tutte a cura". circa a sicurità in a pruduzzione, tuttu per rinfurzà a sicurezza di qualità, ognunu cumpleta a sicurezza in a situazione di produzzione, Per migliurà u livellu di gestione di a produzzione di sicurezza di a cumpagnia di Qianjiang Cement in tuttu.
ert1


Tempu di Postu: Jul-26-2021